Výlet na Dolský mlýn

3. srpna 2014 v 20:01 | Lili |  Výlety
Poslední dobou jsem sem přidávala články, kde jsem psala, že na mě všichni kašlou a nikdo nemá zájem o mojí společnost. No, víceméně to pořád platí, ale přesto jsem včera vyrazila na celodenní výlet na Dolský mlýn, který leží v národním parku České Švýcarsko. Sice jsem tam byla už několikrát, tedy spíš tam už pár let chodíme každé léto, ale letos bych s ostatními jít nemohla (ano, můj bratr chce jít schválně v termínu, kdy jsem na táboře), tak jsem se dohodla s jedním jeho kamarádem (ten pro změnu nechce čekat, až se bráchovi uráčí vyrazit, protože já si stejně myslím, že letos nepůjdou vůbec) a s bráchovou mladou (jo, shodou okolností je to moje bývalá spolužačka).

Vyrazili jsme v půl desátý ráno z našeho města po zelené značce. Chodíme tak každý rok, tak jsme tak automaticky šli i letos. Jak jinak než do kopce. Začátek je docela brutální, jelikož bydlíme tak trošku v údolí. No nic, každý kopec jednou končí a i my jsme se dočkali horizontu. Pak jsme šli nějakou dobu z kopce až do jedné vesnice. Tam jsme chtěli pokračovat dál po zelený, ale narazili jsme na ceduli, která ukazovala směr do vesnice u Doláku a šest kilometrů. Tak jsme se nějak rozhodli, že to tedy vezmeme jinudy a vyrazili jsme. Jednalo se o cyklostezku a nevěděli jsme kde vyjdeme. Tedy přibližně jsme tušili, ale každý něco jiného. Nakonec jsme vyšli trošku jinde než jsme chtěli, takže jsme kousek (pro změnu do kopce) museli jít po silnici. To ještě celkem šlo, po čase jsme viděli cestu, která odbočovala ze silnoce směrem, kterým jsme potřebovali jít. Tak jsme přemýšleli, jestli to tamtudy vezmeme, protože Anny (bráchova mladá) si vzpomněla, že je to zkratka na Dolák. Tak jsme to tamtudy vzali, kousek po cestě, kousek loukou, pak zase po cestě, kde jsem vyfotila pár fotek.

Já vím, fotky nic moc, ale prostě nejsem fotograf.
No nic, Nakonec jsme se zase dostali na tu správnou cestu a pokračovali jsme na Dolák, kam nám zbývali ještě asi dva kilometry. Došli jsme tam asi někdy po dvanáctý a začali jsme odpočívat. (mezi skálami u vody bylo fakt prřjemně). Tam jsem se ještě snažila něco vyfotit, ale moc se mi už nechtělo :-) a navíc tam teď zrovna něco opravujou (jako už několik let) ale tentokrát tam měli i bagr, takže nic moc pozadí.

No nic, pár debilních fotek. :-)
Pak jsme se chvíli rozhodovali, kudy půjdeme zpátky domů a nakonec jsme se rozhodli, že se vrátíme zpátky do nejbližší vesnice a půjdeme zpět po zelený, po který jsme původně chtěli jít cestou sem. (hodně blbej nápad)
Ještě jsme se cestou zastavili v informačním centru, kde jsem koupili pohledy a známky a poslali jeden mému tátovi (ten hrozně rád dostává pohledy) a jeden bráchovi (překvapení, nebo spíš, abychom ho trošku nasrali).
No pak už nám zbývala "jen" cesta domů. Což bylo nějakých 7-8 kilometrů. Což není moc, ale kolem třetí odpoledne, při třiceti stupních a už s nějakýma těma kilometrama v nohou...no moc se nám do toho nechtělo. Ale museli jsem, protže jinak by jsem se domů nedostali. No, cesta začala jak jinak než do kopce. Naštěstí krátkým a poté jsme šli zase dolů. Pak nás ale čekala jedna ze dvou nejhorších částí cesty. Mega lesní kopec, ve kterým jsme museli několikrát zastavovat, aby jsme ho vůbec vyšli. To už jsme měli dost, naštěstí pak cesta pokračovala zase normálně, trošku kopec, trošku louka a pak dlouho z kopce. Pak jsme došli na místo, kde jsme se opět rozhodovali, kudy jít. Jestli do velkýho kopce lesem a nebo po silnici. No, nakonec jsme si bohužel zvolili silnici. Jako já jsem věděla, že tam ještě nějaký ten kopec bude, ale jelikož jsem po té silnici jela zatím jenom autem, tak mi to tak nepřišlo.
Nebudu to dál rozepisovat, prostě jsme mysleli, že to nedáme a fakt jsme toho měli dost. Ale nakonec jsme to dali, takže jsem prostě dobrý :-). Jinak to byl fajn výlet, aspoň jsem mohla na chvíli vypadnout z baráku. A taky chvíli žít v iluzi, že jsem konečně našla někoho, komu na mě záleží a chce se mnou být. Ale nebojim se, že by ta iluze vytrvala.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.